Milé děti, posílám Vám mnoho pozdravů, doufám, že se máte dobře a pečlivě si pravidelně ve všední den plníte zadané učivo. Z matematiky a z prvouky jste toho dostaly méně, tentokrát toho bude méně i z češtiny, abyste si daly do pořádku a nachystaly cvičný sešit, písanku a pracovní sešity. Věřím, že jste pilné a pracujete pravidelně denně ve všední dny, aby se Vám učivo nenahromadilo. NOVÉ: UČEBNICE - str. 144 - 147, jen si to pročtěte, není tam žádné nové učivo, do cvičného sešitu si napište diktát na str. 147, nemusíte psát žádné cvičení písemně, ale zkuste si jednou nebo dvakrát ústně 147/26. Na straně 144 a hlavně na str. 72 je DOPIS, psaní dopisu jsme opakovaně ve škole probírali. DĚTI, NAPIŠTE MI DOPIS NA ZVLÁŠTNÍ PAPÍR formátu A4 podle str. 72, bude obsahovat: - celý datum a místo (město, vesnice) - oslovení, za ním čárka, za oslovení se dál už nepíše, až na další řádku - 3 odstavce: 1. úvod, pozdrav,... 1 - 2 věty, 2. co jste, děti, dělaly v době mimořádného koronavirového volna, co pro Vás bylo nové, těžké, co Vás bavilo, ev. kde jste byly, pokud jinde než doma, zda jste pomáhaly rodičům nebo někomu jinému a jak apod. - nejméně 5 vět, 3. závěr, co jste se, děti, nového naučily - nemyslím jen učení, v čem jste se zlepšily, rozloučení a podpis. Kdo chce, může na druhou stranu nakreslit obrázek. PS - str. 32 - 33, viz minulý příspěvek ČJ - příslovce, doplňte, co zvládnete, i - y si můžete najít na internetu. POZORNĚ SI PROČÍTEJTE PŘEHLED UČIVA UPROSTŘED PS - šedé stránky. PÍSANKA - str. 31 - 32, krasopisně si dopište 10 číslic s mezerami na každý řádek na zadní str. ČÍTANKA - jen str. 146 - 149, čtěte si nahlas i potichu, dejte rodičům podepsat čtecí list, děti, měly byste mít už dočtené Děti z Bullerbynu, prosím, neztraťte tuto knihu, patří do školní knihovny, budete ji muset odevzdat, dejte také pozor na školní učebnice. Milé děti, pokuste se co nejlépe splnit učivo češtiny, pročtěte si ho. MOC SE TĚŠÍM NA VAŠE HEZKÉ DOPISY. Na Vás, co uvidím, se už velmi těším, Vás doma srdečně pozdravuji, opatrujte se. Bl.
|