Adamcová Drahomíra
Baldassarri Ivan
Bartošová Miroslava
Baumgartnerová Jaroslava
Bazalková Jana
Bendová Daniela
Blahutová Barbora
Bledá Miroslava
Faměrová Pavlína
Fraňková Ivana
Gallová Zdeňka Marie
Gersdorfová Markéta
Hluchý Jan
Holubová Miloslava
Hrdonková Lubomíra
Hrdá Eva
Hrůzová Marie
Hubatá Naděžda
Hurtová Zdeňka
Kabarhina Oksana
Kafka Vladimír
Knížák Pavel
Kohoutová Blanka
Kohoutová Kristýna
Koreisová Petra
Kotoun Václav
Košařová Klára
Kůtová Naděžda
Mallá Eliška
Mallá Šárka
Malúšková Silvie
Moucha Martin
Myslivcová Yvona
Mázdrová Hana
Niklová Miluše
Nováková Hana
Petruš Marek
Pirošíková Ludmila
Polanská Andrea
Poláková Karolina
Poláková Markéta
Pospíšilová Lydie
Rygolová Jana
Sadílek Roman
Sentenská Iva
Schlossarová Nina
Slámová Jana
Svobodová Miroslava
Svobodová Romana
Turková Nikola
Valíčková Eliška
Vlasáková Helena
Vojáčková Renata
Zdrhová Eva


Google hledávání na tomto webu:

   

Informace pro všechny rodiče
 

Vážení rodiče,
ve 3.A probíhá u 13 dětí dopolední výuka ve 4 blocích od 8 do 11.15 h, 1h máme ČJ, 1h M, 1h AJ každý den, 4x týdně půl hodiny PRV a půl hodiny sloh, čtení, opakuji zrychleně zadávané distanční učivo a začnu i s pokračováním dalšího. Odpoledne máme 4x týdně téměř 2 a půl h čtenářský klub nebo doučování, kde si hlavně hodně čteme, děti, které neměly hotovou zadanou distanční výuku si ji dodělávají. Až se "prokoušu" jednotlivými odevzdanými materiály za domácí výuku, budu znovu procvičovat především to, (jak uvidím), co dětem nešlo.
Nebudu opravovat všem všechno, zatím jsem jen za 2 dny zkontrolovala, jak byl kdo pilný. Ze 13 nastupujících dětí mělo 7 skvěle splněno téměř všechno, jak jsem psala dříve, BUDU HODNOTIT SNAHU, PÍLI, PRACOVITOST A PLNĚNÍ ZADANÉHO UČIVA. Tyto děti budou mít krásné známky, (samozřejmě zahrnu i klasifikaci ze začátku 2. pololetí), a do konce školního roku žádné domácí úkoly jako odměnu za to, jak se poctivě doma učily. Další 3 dětem něco chybělo z nějakého předmětu, ale zase udělaly velkou spoustu práce v jiném, je jasné, že také strávily učením velké množství času. Všech těchto 10 dětí dostalo pochvalu za domácí výuku a CHTĚLA BYCH TÍMTO VELICE PODĚKOVAT I JEJICH RODIČŮM, KTEŘÍ DOHLÉDLI NA PLNĚNÍ ZADANÉHO UČIVA. Další 2 děti měly učivo částečně nesystematicky splněné, ale také oceňuji snahu dle jejich možností, 1 dítě toho mělo velice málo, učivo ani ne za 2 týdny z téměř 11 týdnů. Tyto 3 děti si budou muset co nejlépe doplnit zameškané učivo, (nebyly prázdniny), abych jim mohla dát slušné známky.
Dalších 13 dětí zůstalo doma na distanční výuce. Učební materiály doma zůstávajících dětí zhruba projdu za další 2 - 3 dny po odevzdání. Na web to píšu z toho důvodu, že především na rodičích záleželo a u doma se dál učících záleží, zda nastolí dětem pravidelný režim a dohlédnou na plnění učiva dle možností dětí, ev. jim pomohou. My se ve škole učíme každý den 3 a půl hodiny denně, někteří ještě přes 2 hodiny po obědě. Každé dítě má jiné pracovní tempo, jiné schopnosti, ale prosím, ty méně zodpovědné rodiče, aby dohlédli na to, že děti doženou, co se dá.
Angličtinu s nimi probírám od 7. lekce znovu, děti si samy opakují celou slovní zásobu od začátku roku, budeme se snažit dodělat vše do konce 10. lekce. Všechny děti by měly mít dopsané slovníky, (nejpozději do středy 3.6.), pracovní sešity doděláme znovu společně a doma se učící děti je dostanou nakopírované k dopsání nebo zkontrolování.
PROSÍM RODIČE DOMA SE UČÍCÍCH DĚTÍ, ABY PŘISTUPOVALI ZODPOVĚDNĚ K DOHLÍŽENÍ NA TO, ŽE SE DĚTI UČÍ A SNAŽÍ SE PLNIT ZADANÉ UČIVO PODLE WEBU, popř. jim s tím pomohli, a také ABY MI PRŮBĚŽNĚ PODLE MOŽNOSTÍ DODÁVALI MATERIÁLY DĚTÍ K OHODNOCENÍ.
Ještě jednou děkuji zodpovědným rodičům za to, jak se věnovali , těm na domácí výuce za to, že se ještě budou věnovat svým dětem.
Bledá

   

Aktuality

Návštěva 3.A v psím útulku

Exkurze 3.A na farmu v Ledcích

Slavnostní stužkování prvňáčků 2024

Slavnostní předávání vysvědčení 28.6.2024

Deváťáci navštívili Anglii (a kousek Walesu)

Putování po historických památkách.

Exkurze do ZOO v Plzni

Exkurze na farmu u Chebu

Návštěva muzea 2.A

Za virtuální realitou do chladící věže Temelína

Aktuality 2021/2022
Aktuality 2020/2021
Aktuality 2019/2020
Aktuality 2018/2019
Aktuality 2017/2018
Aktuality 2016/2017
Aktuality 2015/2016
Aktuality 2014/2015
Aktuality 2013/2014
Aktuality 2012/2013
Aktuality 2011/2012
Aktuality 2010/2011

 
         
 

Za tuto stránku zodpovídá: M. Bledá    Stránka vytvořena: 26.05.2020

    © Škola JIH Mariánské Lázně