V době distanční výuky se třída 3.A vrhla do projektu, ve kterém bylo úkolem vytvořit reklamní kampaň na podporu ochrany vody a snížení její spotřeby. Většina práce probíhala při online setkáních skupinek po 3-4 žácích. Žáci se učili domluvit se na časech setkání, pracovat s textem, komunikovat spolu a spolupracovat i ve ztížených podmínkách distanční výuky. Během tvorby kampaně se děti dozvěděly, kdo je manager, analytik, PR specialista, tiskový mluvčí... Zjistily, co by měl mít dobrý reklamní slogan a pokusily se samy slogany vymýšlet. Dozvěděly se více o koloběhu vody v přírodě, o tom kde a proč je vody nedostatek. Zjistily, že voda nás obklopuje úplně všude a bez ní by život na Zemi neexistoval. V neposlední řadě pak děti zjišťovaly, jak bychom vodou mohli šetřit ve třídě, škole i v domácnostech. V prvním týdnu prezenční výuky jsme se pak společně pustili do tvorby billboardů, plakátů a videí, které nyní zdobí naší školu a informují o tom, jak a proč vodou šetřit.
(N. Turková)
Autoři videa: Nathanael Buchlovský a David Michálek
|