Rozpis úkolů a samostatných prací pro šikovné žáky Učivo pro 14-ti denní "zábavu" / mimo víkendy a Velikonoce/ 1. mluvnice 6.C - Vysvětli: - slova ohebná - vyjmenovaná slova - pravopis i/y - stavba věty jednoduché - rozvíjející větné členy 7.B - Objasni: - slovní druhy, mluvnické významy - věta jednoduchá - definice rozvíjejících vět. členů - tvoření slov /všechny způsoby/ - stavba slova 8.B - Procvič pro ústní zkoušení: - definice rozvíjejících větných členů - stavba VJ a souvětí - druhy vedlejších vět - významové poměry mezi větnými členy, větami vedlejšími, větami hlavními 9.A - Zopakuj si: - stavba slova -tvoření slov - synonyma, homonyma, antonyma - metafory, metonymie - slovní druhy a mluvnické významy - slovesa: sl. rod, vid, třídy, vzory - věta jednoduchá - souvětí podřadné - souvětí souřadné - významové poměry - interpunkce 2. sloh 6.C, 7.B, 8.B - Vytvoř vtipný příběh na rčení Všeho moc škodí. 9.A - Jaký je rozdíl mezi úvodníkem, komentářem, reportáží a fejetonem ? Napiš výklad. 3. literatura - Platí pracovní postup /a-g/ literárního rozboru z března + zadané básně+ čtenářské deníky S příchodem do školy předložíte vypracované úkoly k hodnocení. Buďte zdrávi, mějte se jarně, vesele, pracovně a samostatně. Vaše M.H.
|